• Kaliteli hizmeti; daima yenilenerek güçlenen, sürdürülebilir, ihtiyaçlara göre yenilebilen bir değer olarak benimsemek,
  • Kalite Hedeflerimizi daima müşteri memnuniyetini arttıracak ve müşterileri ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yenilemek,
  • Müşterilerimiz ile etkin iletişim ve sorunlara hızlı çözüm oluşturacak çalışma sistemine sahip olmak,
  • Müşteri memnuniyetini temin edecek şekilde tüm işlemlerde garantili hizmet vermek,
  • Kalite Yönetim Sistemine tüm birimler ve personeli ile katılım sağlayarak aidiyet duygusu ile kalite kontrolünü arttırmak,
  • Gelişen teknolojiyi takip ederek, öngörü ile gerekli çalışmaları tamamlayarak geleceğin teknolojisini müşterilerimize sunmak,
  • Bilgi birikimini paylaşarak Ar-Ge çalışmalarına destek olarak üretimde verimliliği ve işlevselliği arttıracak çözümlerin geliştirilmesine katkı sağlamak,
  • İnsan ve eğitim merkezli bir yaklaşımla daima gelişen, yüksek verimli, takım ruhu ile etkin iletişimde sürekli iyileşme elde etmek,
  • İş sağlığı ve güvenliği kurallarını birebir uygulamak, emniyet ve temizliği birinci önceliğimiz olarak benimseyerek ilkesel bir tutum içerisinde olmak,
  • Kalite Yönetim Sistemimizi ISO standartları üzerinde tutmak ve sürekli iyileştirme ile geliştirmek ve yürütmek,
  • %100 Müşteri memnuniyeti hedefinden sapmadan etkin iletişim ile müşteri memnuniyeti odaklı hizmet sağlamaktır.

Kurumsal